HOMiES Insights Value for Money Supermarkten HOMiES Insights Value for Money Supermarkten

Value for Money

Goedkoop is al lang niet meer hetzelfde als simpel. Slimme foodformules bewijzen dat betaalbaarheid en kwaliteit hand in hand kunnen gaan. Maar welke merken slagen daar écht in? In de HOMiES Formulesheets lees je hoe value-for-money concepten hun marges bewaken, klanten binden en toch blijven vernieuwen. Dit zijn de formules die bewijzen dat ‘budget’ geen concessie hoeft te zijn.
Alle Value for Money
HOMiES Bedrijfsprofiel Dirk Supermarkten HOMiES Bedrijfsprofiel Dirk Supermarkten
Value for Money
Dirk Supermarkten: Stille winnaar in supermarktstrijd met uitgesproken DNA
Dirk Supermarkten – oorspronkelijk begonnen als melkhandel in Amsterdam – heeft zich ontwikkeld tot een krachtige supermarktformule met meer dan…
Lees meer
HOMiES-Bedrijfsprofiel-Vomar-Voordeelmarkt HOMiES-Bedrijfsprofiel-Vomar-Voordeelmarkt
Value for Money
Vomar Voordeelmarkt: De prijsbewuste groeier met familiaire slagkracht
Vomar Voordeelmarkt presenteert zich als dé kwaliteitsdiscounter van Nederland. De formule combineert scherpe prijzen met eigen productie, zoals een eigen…
Lees meer
HOMiES Bedrijfsprofiel Hoogvliet HOMiES Bedrijfsprofiel Hoogvliet
Value for Money
Hoogvliet: Van loods met kratten tot supermarktformule met eigen bakkerij
Hoogvliet is een supermarktformule met 77 winkels in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht, Noord-Brabant en Gelderland. Vanuit het hoofdkantoor en distributiecentrum in…
Lees meer
HOMiES-Bedrijfsprofiel-DekaMarkt HOMiES-Bedrijfsprofiel-DekaMarkt
Value for Money
DekaMarkt: Het familiebedrijf dat traditie en vernieuwing met elkaar verbindt
DekaMarkt is een supermarktformule met diepe wortels in de Nederlandse retail. Het familiebedrijf begon in 1941 als kruidenierszaak van Dirk…
Lees meer
HOMiES-Bedrijfsprofiel-Nettorama HOMiES-Bedrijfsprofiel-Nettorama
Value for Money
Nettorama: A-merkendiscounter met groeistrategie via fusie en prijskracht
Nettorama is een supermarktformule die zich al sinds 1968 profileert als prijsvechter met A-merken. Met een nuchtere bedrijfsvoering, directe prijscommunicatie…
Lees meer
HOMiES-Bedrijfsprofiel-Boni-Supermarkt HOMiES-Bedrijfsprofiel-Boni-Supermarkt
Value for Money
Boni Supermarkt: Van familieformule naar fusie binnen Nettorama Groep
Boni Supermarkt werd in 1972 opgericht door meneer Klaassen en ontwikkelde zich tot een familiebedrijf met een duidelijke prijspositionering. Met…
Lees meer