HOMiES Insights Food in Non Food HOMiES Insights Food in Non Food

Food in Non-Food

Food is dé traffic builder voor non-food retail. Van koffiecorners in bouwmarkten tot verse snacks in warenhuizen: foodservice wordt steeds vaker ingezet om klanten langer vast te houden en extra omzet te genereren. Maar welke formules benutten deze kans het best? In de HOMiES Formulesheets lees je hoe non-food retailers met slimme foodconcepten inspelen op klantbeleving, convenience en merkbinding. Dit zijn de merken die food en retail perfect laten samensmelten.
Alle Food in Non-Food
HOMiES Bedrijfsprofiel Kruidvat HOMiES Bedrijfsprofiel Kruidvat
Food in Non-Food
Kruidvat: Consistente positionering en marketing voor dominantie
Kruidvat is een begrip in Nederland. Met haar opvallende rood-gele huisstijl, de bekende slogan “Steeds verrassend, altijd voordelig” en een…
Lees meer
HOMiES Bedrijfsprofiel Action HOMiES Bedrijfsprofiel Action
Food in Non-Food
Action: Europese non-food discounter met groeiende foodimpact
Action is een opvallende speler binnen de Europese retailmarkt. Hoewel het bedrijf zichzelf positioneert als non-food discounter, laat de groeiende…
Lees meer
HOMiES Bedrijfsprofiel Xenos HOMiES Bedrijfsprofiel Xenos
Food in Non-Food
Xenos: Verrassend retailconcept met wereldse foodmomenten
Xenos is al decennialang een opvallende speler binnen het Nederlandse retaillandschap. Met een kleurrijk en wisselend assortiment – variërend van…
Lees meer
HOMiES-Bedrijfsprofiel-Etos HOMiES-Bedrijfsprofiel-Etos
Food in Non-Food
Etos
Meer info volgt Op deze pagina komt binnenkort meer informatie over deze formule. We zijn op dit moment namelijk nog…
Lees meer
HOMiES-Bedrijfsprofiel-Trekpleister HOMiES-Bedrijfsprofiel-Trekpleister
Food in Non-Food
Trekpleister
Meer info volgt Op deze pagina komt binnenkort meer informatie over deze formule. We zijn op dit moment namelijk nog…
Lees meer
HOMiES-Bedrijfsprofiel-Zeeman HOMiES-Bedrijfsprofiel-Zeeman
Food in Non-Food
Zeeman
Meer info volgt Op deze pagina komt binnenkort meer informatie over deze formule. We zijn op dit moment namelijk nog…
Lees meer