HOMiES Bedrijfsprofiel Kruidvat HOMiES Bedrijfsprofiel Kruidvat

Kruidvat: Consistente positionering en marketing voor dominantie

Kruidvat is een begrip in Nederland. Met haar opvallende rood-gele huisstijl, de bekende slogan “Steeds verrassend, altijd voordelig” en een breed assortiment health-, beauty- en foodproducten, weet de drogisterijketen miljoenen consumenten aan zich te binden. De formule is onderdeel van de internationale retailgigant A.S. Watson Group en heeft zich sinds de oprichting in 1975 ontwikkeld tot marktleider in de Nederlandse en Belgische drogisterijmarkt. Onderdeel van het succes is het eigen merk waarmee Kruidvat klanten kwalitatieve producten tegen scherpe prijzen biedt, naast slimme prijsacties en verrassende aanbiedingen die consumenten naar de winkels blijven trekken.

DIT IS PREMIUM CONTENT

Log in om verder te lezen. Heb je nog geen HOMiES account? Maak dan nu je gratis HOMiES account aan en krijg direct toegang tot onze premium content.

Gratis account aanmaken

Heb je al een account?
Log dan hier in

Tags: