Kruidvat: Consistente positionering en marketing voor dominantie
Kruidvat is een begrip in Nederland. Met haar opvallende rood-gele huisstijl, de bekende slogan “Steeds verrassend, altijd voordelig” en een breed assortiment health-, beauty- en foodproducten, weet de drogisterijketen miljoenen consumenten aan zich te binden. De formule is onderdeel van de internationale retailgigant A.S. Watson Group en heeft zich sinds de oprichting in 1975 ontwikkeld tot marktleider in de Nederlandse en Belgische drogisterijmarkt. Onderdeel van het succes is het eigen merk waarmee Kruidvat klanten kwalitatieve producten tegen scherpe prijzen biedt, naast slimme prijsacties en verrassende aanbiedingen die consumenten naar de winkels blijven trekken.
DIT IS PREMIUM CONTENT
Log in om verder te lezen. Heb je nog geen HOMiES account? Maak dan nu je gratis HOMiES account aan en krijg direct toegang tot onze premium content.
Tijdens onze fysieke evenementen krijg je cookies bij de koffie, maar ook online maken we gebruik van digitale cookies. We zijn verplicht om je hier netjes over te informeren, dus bij deze ter informatie.