Action: Europese non-food discounter met groeiende foodimpact
Action is een opvallende speler binnen de Europese retailmarkt. Hoewel het bedrijf zichzelf positioneert als non-food discounter, laat de groeiende bijdrage van food in hun assortiment een duidelijke ontwikkeling zien. Met meer dan 3.000 winkels in 13 landen en een aanbod van ruim 6.000 producten – waarvan 1.500 onder de één euro – weet Action miljoenen consumenten te bereiken. In Nederland telt Action inmiddels 418 vestigingen. Deze keten speelt slim in op prijsgedreven gedrag met een snel wisselend en verrassend aanbod dat breed inspeelt op seizoensbehoeften.
DIT IS PREMIUM CONTENT
Log in om verder te lezen. Heb je nog geen HOMiES account? Maak dan nu je gratis HOMiES account aan en krijg direct toegang tot onze premium content.
Tijdens onze fysieke evenementen krijg je cookies bij de koffie, maar ook online maken we gebruik van digitale cookies. We zijn verplicht om je hier netjes over te informeren, dus bij deze ter informatie.