Horecaondernemers staan voor grote uitdagingen. Gasten verwachten topkwaliteit en een onderscheidende beleving voor een scherpe prijs, terwijl marges onder druk staan en personeelstekorten de gastvrijheid op de proef stellen. Als A-merk kun je hierin een sleutelrol spelen.
We weten uit jarenlang onderzoek dat extreem klantgerichtheid in Food een uitzondering is. Er zijn voorbeelden van klanten van de food industrie die hun leverancier beoordelen met een NPS-9 score. Dat is eerder uitzondering dan regel.
Digital commerce heeft de afgelopen jaren een enorme vlucht genomen, maar binnen foodservice en B2B blijft er nog veel terrein te winnen. Waar consumenten in retail al lang gewend zijn aan naadloze online-ervaringen, werken veel bedrijven in foodservice en B2B nog met traditionele processen die snellere groei in de weg staan. Klanten verwachten steeds meer gemak, snelheid en digitale ondersteuning. De vraag is niet óf je mee moet, maar hoe snel je de transitie maakt.
Tijdens onze fysieke evenementen krijg je cookies bij de koffie, maar ook online maken we gebruik van digitale cookies. We zijn verplicht om je hier netjes over te informeren, dus bij deze ter informatie.