HOMiES-Bedrijfsprofiel-De-Bijenkorf HOMiES-Bedrijfsprofiel-De-Bijenkorf

De Bijenkorf: Luxe warenhuis met foodconcepten die beleving versterken

De Bijenkorf is zonder twijfel een van de meest iconische warenhuizen van Nederland. Sinds 1870 combineert het merk mode, design, kunst en cultuur met een uitgesproken visie op gastbeleving. Met zeven grote warenhuizen in onder andere Amsterdam, Rotterdam en Den Haag, en een achtste locatie voor patisserie in Amsterdam, is De Bijenkorf synoniem geworden voor premium retail. Ook in foodservice speelt De Bijenkorf een opvallende rol, met concepten als The Kitchen, Piazza Café, Metro Café en luxe patisserie in eigen huis.

De formule is sinds 2011 onderdeel van het Britse Selfridges Group Ltd. en heeft zich sindsdien nadrukkelijk gepositioneerd als premium speler in de Nederlandse retail. Foodservice is voor De Bijenkorf meer dan een aanvulling: het draagt bij aan de totale winkelbeleving en versterkt het merk als lifestyle-bestemming.

DIT IS PREMIUM CONTENT

Log in om verder te lezen. Heb je nog geen HOMiES account? Maak dan nu je gratis HOMiES account aan en krijg direct toegang tot onze premium content.

Gratis account aanmaken

Heb je al een account?
Log dan hier in

Tags: