Niet elke speciaalzaak past in een hokje en dat is juist hun kracht. Van ambachtelijke delicatessewinkels tot niche foodconcepten: deze formules vinden hun eigen weg. Maar hoe weten ze relevant te blijven? In de HOMiES Formulesheets lees je hoe unieke speciaalzaken inspelen op klantbeleving, exclusiviteit en marktontwikkelingen. Dit zijn de concepten die laten zien dat foodretail geen one-size-fits-all is.
Kippie is een franchiseformule met meer dan 70 vestigingen verspreid over Nederland, gespecialiseerd in grillproducten, kant-en-klaarmaaltijden en snacks. De herkenbare…
Cheese & More by Henri Willig is een internationale speciaalzaakformule die ambachtelijke kazen combineert met cadeauproducten, beleving en toeristische aantrekkingskracht.…
Alexanderhoeve Kaas is een franchiseformule van gespecialiseerde kaaswinkels met 78 vestigingen verspreid over Nederland. De formule combineert ambacht, kwaliteit en…
Tijdens onze fysieke evenementen krijg je cookies bij de koffie, maar ook online maken we gebruik van digitale cookies. We zijn verplicht om je hier netjes over te informeren, dus bij deze ter informatie.