HOMiES-Bedrijfsprofiel-t-Stoepje HOMiES-Bedrijfsprofiel-t-Stoepje

Bakkerij ’t Stoepje: Ambachtelijke krachtpatser op Nederlandse markten

Wat ooit begon als een lokale bakkerij in Spakenburg, is inmiddels uitgegroeid tot een iconisch merk op de Nederlandse warenmarkten. Met wekelijks meer dan 600 marktkramen in het land is ’t Stoepje niet meer weg te denken uit het straatbeeld. De formule draait op de kracht van ambacht, versbeleving en een slimme logistieke operatie die iedere ochtend zorgt dat het uitgebreide assortiment brood, koek en banket ovenvers op de markt verschijnt.

’t Stoepje maakt deel uit van Market Food Group (MFG), waar ook Le Perron en ‘Natuurlijk en (H)eerlijk’ onder vallen. De formule combineert traditioneel vakmanschap met moderne marketing en design. Denk aan ‘Stoepje 2.0’: een restyling van de marktkraam die aansluit op de wensen van de bewuste consument, met meer aandacht voor duurzaamheid, productkennis en klantbeleving.

DIT IS PREMIUM CONTENT

Log in om verder te lezen. Heb je nog geen HOMiES account? Maak dan nu je gratis HOMiES account aan en krijg direct toegang tot onze premium content.

Gratis account aanmaken

Heb je al een account?
Log dan hier in

Tags: