Brownies&downieS: Sociale lunchroomformule met groot hart en landelijke dekking
Brownies&downieS is in 2010 gestart als een kleine lunchroom met een bijzonder doel: mensen met een verstandelijke beperking een volwaardige plek bieden in de horeca. Wat begon in Veghel groeide onder leiding van oprichter Thijs Swinkels uit tot een landelijke formule met bijna zestig vestigingen. De lunchrooms combineren hoogwaardige horeca met maatschappelijke impact — een concept dat niet alleen sympathiek is, maar ook economisch blijkt te werken.
Sinds 2022 is Brownies&downieS onderdeel van Albron. Hierdoor is de formule verder geprofessionaliseerd en krijgt het merk ook kansen binnen catering en bedrijfslocaties. De kracht blijft echter liggen in de lokale franchise, de unieke sfeer per vestiging en de oprechte gastvrijheid van de medewerkers.
DIT IS PREMIUM CONTENT
Log in om verder te lezen. Heb je nog geen HOMiES account? Maak dan nu je gratis HOMiES account aan en krijg direct toegang tot onze premium content.
Délifrance is een internationale franchiseformule die Franse bakkerij- en lunchbeleving toegankelijk maakt voor consumenten over de hele wereld. Sinds de…
Tijdens onze fysieke evenementen krijg je cookies bij de koffie, maar ook online maken we gebruik van digitale cookies. We zijn verplicht om je hier netjes over te informeren, dus bij deze ter informatie.