BackWERK: Bakeryformule voor gemak en versbeleving op high-traffic locaties
BackWERK is sinds 2009 actief in Nederland en heeft zich gepositioneerd als toegankelijke formule voor versbereide broodjes, warme snacks en sappen. De winkels zijn vooral gevestigd op high-traffic locaties zoals binnensteden, stations en winkelcentra. Klanten kiezen er zelf hun maaltijd via een zelfbedieningsconcept dat gemak, snelheid en versheid combineert. Inmiddels telt de formule 55 Nederlandse vestigingen en maakt BackWERK deel uit van de internationaal opererende Valora Group. Binnen de Nederlandse markt blijft het concept zich onderscheiden door een combinatie van prijsbewust aanbod, efficiënte formulevoering en lokale verankering.
DIT IS PREMIUM CONTENT
Log in om verder te lezen. Heb je nog geen HOMiES account? Maak dan nu je gratis HOMiES account aan en krijg direct toegang tot onze premium content.
Délifrance is een internationale franchiseformule die Franse bakkerij- en lunchbeleving toegankelijk maakt voor consumenten over de hele wereld. Sinds de…
Tijdens onze fysieke evenementen krijg je cookies bij de koffie, maar ook online maken we gebruik van digitale cookies. We zijn verplicht om je hier netjes over te informeren, dus bij deze ter informatie.