HOMiES-Bedrijfsprofiel-AH-Supermarkten HOMiES-Bedrijfsprofiel-AH-Supermarkten

Albert Heijn: Marktleider en innovator binnen de Nederlandse supermarktwereld

Albert Heijn (AH) is de onbetwiste nummer één in het Nederlandse supermarktkanaal en vormt al jaren het vlaggenschip van Ahold Delhaize. Met meer dan 1.190 winkels in 2024 en een marktaandeel van 37,7% blijft de formule zijn dominante positie versterken. AH staat bekend om zijn focus op gezondheid, duurzaamheid en innovatie. De missie “Beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen.” wordt in praktijk gebracht via initiatieven als Nutri-Score, AH Terra, gepersonaliseerde aanbiedingen via de app, en een sterke omnichannelstrategie. Bovendien is AH sinds 2023 B Corp-gecertificeerd, waarmee het laat zien ook op maatschappelijke impact vooruit te lopen.

DIT IS PREMIUM CONTENT

Log in om verder te lezen. Heb je nog geen HOMiES account? Maak dan nu je gratis HOMiES account aan en krijg direct toegang tot onze premium content.

Gratis account aanmaken

Heb je al een account?
Log dan hier in

Tags: