Albert Heijn: Marktleider en innovator binnen de Nederlandse supermarktwereld
Albert Heijn (AH) is de onbetwiste nummer één in het Nederlandse supermarktkanaal en vormt al jaren het vlaggenschip van Ahold Delhaize. Met meer dan 1.190 winkels in 2024 en een marktaandeel van 37,7% blijft de formule zijn dominante positie versterken. AH staat bekend om zijn focus op gezondheid, duurzaamheid en innovatie. De missie “Beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen.” wordt in praktijk gebracht via initiatieven als Nutri-Score, AH Terra, gepersonaliseerde aanbiedingen via de app, en een sterke omnichannelstrategie. Bovendien is AH sinds 2023 B Corp-gecertificeerd, waarmee het laat zien ook op maatschappelijke impact vooruit te lopen.
DIT IS PREMIUM CONTENT
Log in om verder te lezen. Heb je nog geen HOMiES account? Maak dan nu je gratis HOMiES account aan en krijg direct toegang tot onze premium content.
Tijdens onze fysieke evenementen krijg je cookies bij de koffie, maar ook online maken we gebruik van digitale cookies. We zijn verplicht om je hier netjes over te informeren, dus bij deze ter informatie.