HOMiES en The Category & Trade Company bundelen de krachten

Foodservice HOMiES en The Category & Trade Company bundelen de krachten
Zwolle, 20 november 2024

Foodservice HOMiES, het platform dat foodservice professionals samenbrengt, gaat een strategische samenwerking aan met The Category & Trade Company (CTC). Deze samenwerking maakt CTC de eerste officiële kennispartner van HOMiES en legt een stevige basis voor een gezamenlijke missie om de sector te versterken en vooruit te helpen.

Een duurzame samenwerking voor de lange termijn

De samenwerking tussen Foodservice HOMiES en The Category & Trade Company is een commitment voor de langere termijn, met een eerste samenwerkingsovereenkomst van drie jaar. Mehmet Eser, oprichter van HOMiES, licht toe: “CTC is onze eerste kennispartner, en dat is iets waar ik enorm trots op ben, maar dit is ook nog maar het begin. Het doel van HOMiES is om meerdere sterke partners te verbinden aan ons netwerk, zodat we gezamenlijk de sector vooruit kunnen helpen. Samenwerking zit in het DNA van HOMiES, en deze partnerschap met The Category & Trade Company onderstreept dit.”

Concretisering van de samenwerking

Met deze strategische samenwerking brengt CTC haar expertise in category management, shoppergedrag en formuleontwikkeling naar de HOMiES-community. Naast een bijdrage aan de Nationale HOMiES Inspiratiedagen, zoals op 20 maart 2025 in het Inspirium in Breda, waar het thema “De Toekomst van Klassieke Horeca” centraal staat, zal CTC ook inhoudelijk betrokken zijn bij de HOMiES Q&A Sessions en HOMiES Mini Masterclasses. 

De HOMiES Q&A-sessies, zoals inmiddels reeds ingepland met onder andere Hilde Oerlemans, Rogier Soetens, Patrick Janssen en Hans Jonker en de HOMiES Mini Masterclasses, over Formule Management, Category Management, Customer Journey en Data Analytics krijgen dankzij deze expertise meer diepgang. CTC gaat hierbij inhoudelijk meedenken en zorgt ervoor dat na iedere sessie de belangrijkste inzichten en learnings worden uitgewerkt in HOMiES Whitepapers. Deze whitepapers worden vervolgens gedeeld met alle leden van HOMiES, zodat alle deelnemers kunnen profiteren van opgedane kennis.

Francesco Gribling, Partner Foodservice & Lead Consultant bij The Category & Trade Company, benadrukt de waarde van dit partnerschap: “Samenwerking is cruciaal voor duurzame groei. Bij CTC geloven we dat denken vanuit de shopper en het versterken van formules de sleutel is tot succes. Door samen te werken met HOMiES kunnen we onze kennis delen met een breed netwerk van professionals en samen impact maken op de toekomst van foodservice. Onze bijdrage aan HOMiES sluit hier perfect op aan.”

Mehmet Eser: “Samen maken we kennis praktisch en toepasbaar”

Eser sluit af: “Met HOMiES wil ik professionals niet alleen inspireren, maar hen ook praktisch ondersteunen in hun dagelijkse uitdagingen. Door samen te werken met een sterke partner zoals The Category & Trade Company, kunnen we kennis toepasbaar maken, zodat professionals de tools en inzichten krijgen die ze allemaal nodig hebben om te groeien. Dit partnerschap zet de toon voor de toekomst van HOMiES: samen sterker.”

Een netwerk met meerwaarde

De samenwerking met CTC versterkt de ambitie van HOMiES om een platform te zijn waar kennisdeling, inspiratie en praktische ondersteuning samenkomen. “Dit is voor mij nu ook écht pas het begin. Ik nodig meer kennispartners uit om zich aan te sluiten bij Foodservice HOMiES, zodat we gezamenlijk het verschil kunnen maken in onze sector,” aldus Eser.

Over Foodservice HOMiES

Foodservice HOMiES, opgericht door Mehmet Eser, is een community voor Marketing & Sales Professionals in Foodservice. Met een actieve en intensieve focus op samenwerking, persoonlijke groei en praktische ondersteuning biedt Foodservice HOMiES een netwerk en platform waar ideeën, kennis en verbinding het hele jaar door centraal staan.

Over The Category & Trade Company

The Category & Trade Company is sinds 2008 een toonaangevende specialist in category management, formuleontwikkeling en datagedreven strategieën. Met een focus op food, foodservice en retail helpt CTC organisaties duurzame groei te realiseren door te denken vanuit de shopper, samenwerking te versterken en kennis praktisch toe te passen.

Meer Nieuwsberichten

Zwolle, 11 november 2024

Foodservice HOMiES maakt zijn comeback bekend: Dit keer meer dan alleen een Foodservice Netwerk.

Na een korte afwezigheid keert Foodservice HOMiES, het unieke netwerk voor foodservice professionals, terug met een hernieuwde missie en visie… lees meer

 

Aankomende Evenementen
Meer informatie en contact

Heb je nog vragen of lijkt het jou ook leuk om een keer iets samen te organiseren? Stuur ons dan direct even een berichtje.