AH.nl: Digitale supermarktformule met schaal, innovatie en AI-ambitie
Albert Heijn timmert met AH.nl al jaren aan de digitale weg. Als onderdeel van de grootste supermarktketen van Nederland is AH.nl niet alleen een pionier in online boodschappen, maar ook in het gebruik van technologie om klantbeleving en logistiek te optimaliseren. De formule heeft zichzelf gepositioneerd als dé speler voor consumenten die gemak zoeken, en is inmiddels goed voor een aanzienlijk deel van de totale omzet van Albert Heijn. Vanuit geautomatiseerde Home Shop Centers en met een snelgroeiend aanbod via de AH-app en AH Maaltijd Thuis, speelt AH.nl strategisch in op veranderend consumentengedrag.
DIT IS PREMIUM CONTENT
Log in om verder te lezen. Heb je nog geen HOMiES account? Maak dan nu je gratis HOMiES account aan en krijg direct toegang tot onze premium content.
HelloFresh is een direct-to-consumer formule voor maaltijdboxen en ready-to-eat oplossingen, met landelijke dekking in Nederland en actieve markten in Vlaanderen…
Tijdens onze fysieke evenementen krijg je cookies bij de koffie, maar ook online maken we gebruik van digitale cookies. We zijn verplicht om je hier netjes over te informeren, dus bij deze ter informatie.