We nodigen je uit voor een leuke sessie met Hilde Oerlemans, Category Manager bij De Haan Olie. Als familiebedrijf met ruim 65 jaar ervaring exploiteert De Haan inmiddels 188 tankstations door heel Nederland, waaronder bekende namen als Esso, BP en Shell, en natuurlijk het eigen merk De Haan. Met ruim 120 tankstations die voorzien zijn van een shop, heeft De Haan zich ontwikkeld tot een zeer toonaangevende speler in Foodservice.
Tijdens deze sessie deelt Hilde haar inzichten over de kracht van De Haan als familiebedrijf, waar persoonlijke betrokkenheid en korte lijnen centraal staan. Met innovatieve shopconcepten als Tony’s Street Food en Tony’s Coffee & More, streeft De Haan ernaar om kwaliteit en gastvrijheid te bieden op al hun locaties, dus dit biedt voldoende gespreksstof.
Een leuke HOMiES discussie waarin Hilde haar visie deelt op strategisch inkoopbeleid, de unieke uitdagingen van retail in tankstations en hoe De Haan zich blijft onderscheiden door klantgerichtheid, duurzame keuzes en innovaties. Dit is jouw kans om te leren hoe zij als Category Manager de toekomst van tankstations en retail binnen De Haan ziet, en om al je vragen te stellen over gastvrijheid, duurzaamheid en operational excellence.
Doe mee, deel je ideeën, en ontdek hoe De Haan al 65 jaar lang mensen en voertuigen in beweging houdt. Een sessie vol waardevolle inzichten en inspiratie voor onze HOMiES!
Praktische Informatie
Datum: November 2025
Locatie: De Haan Olie HQ
Ontvangst: 09.30 uur
Start Q&A Sessie: 10.00 uur
Einde Q&A Sessie: 12.00 uur
Gezamenlijke Lunch: 12.00 uur
Vertrek gasten: 13.00 uur
Aanmelden Q&A Sessie
Ben jij erbij tijdens dit evenement? Meld je dan nu direct aan en wees welkom!
Meer Events
Wellicht ook leuk voor jou?
Inspiratiedagen
Onze grote bijeenkomsten waar we de belangrijkste thema’s in foodservice bespreken. Met inspirerende keynotes, workshops, een mini markt en volop netwerkmogelijkheden bieden deze dagen alles wat je nodig hebt om op de hoogte te blijven in Foodservice.