Help je klant een optimale beleving te creëren door jouw aanbod perfect te integreren. De klantreis is namelijk het hart van elke succesvolle formule. Maar hoe zorg je er eigenlijk als leverancier voor dat jouw aanbod naadloos aansluit op de gewenste beleving van jouw klant? In deze HOMiES Mini Masterclass, georganiseerd in samenwerking met The Category & Trade Company, gaan we dieper in op dit vraagstuk, de Customer Journey en hoe jij jouw rol als leverancier kunt inzetten om meer waarde toe te voegen aan je klant.
Wat kun je verwachten?
• Inzicht in de belangrijkste touchpoints in de klantreis.
• Hoe jij als leverancier de klantbeleving versterkt.
• Praktische tips om samen met jouw klant meer impact te maken.
Lijkt het je leuk om als deelnemer van HOMiES Marketing Profs deel te nemen aan deze HOMiES Mini Masterclass over de Customer Journey? Schrijf je dan nu alvast direct in en ontdek straks hoe jij een onmisbare partner wordt in de klantbeleving van jouw klant.
Praktische Informatie
Datum: 29 oktober 2025
Locatie: CTC Hoofdkantoor (Amersfoort)
Ontvangst gasten: 09.30 uur
Start Masterclass: 10.00 uur
Einde Masterclass: 12.00 uur
Gezamenlijke Lunch: 12.00 uur
Vertrek gasten: 13.00 uur
Aanmelden MiNi Masterclass
Ben jij erbij tijdens dit evenement? Meld je dan nu direct aan en wees welkom!
Meer Events
Wellicht ook leuk voor jou?
Q&A Sessies
Kleinschalige, interactieve sessies waarin we samen in gesprek gaan met experts uit de sector. Stel je vragen, deel je eigen ervaringen en leer van deze toonaangevende professionals. Deze sessies zijn perfect om dieper in te gaan op specifieke uitdagingen.