Bij HOMiES geloven we dat kennisdeling essentieel is voor groei en innovatie. Daarom bieden we iedereen het hele jaar whitepapers en formulesheets met direct toepasbare inzichten. Download hier onze documenten en doe er je voordeel mee.
Succesvol zijn als fabrikant in Foodservice betekent dat je de diversiteit aan klantbehoeften en klantreizen moet kennen. Daarom: 7 tips om jouw marketingaanpak af te stemmen op al die klanten in Foodservice en langdurig aan je te binden.
Vegan Visboer ontwikkelt plantaardige visvervangers die qua smaak en voedingswaarde nauwelijks van echte vis te onderscheiden zijn. Een verhaal van innovatie, samenwerking en impact binnen de eiwittransitie.
Een beeld krijgen van prijsontwikkelingen en prijsverhogingen in Foodservice is niet eenvoudig wanneer je naar de totale markt kijkt. Om een beeld te krijgen moet je echt kijken naar het mandje boodschappen of producten dat je zelf nodig hebt. Pas dan kun je kijken wat de prijsverhogingen voor jou betekenen.
LocalTea is de eerste grootschalige theeteler van Nederland en maakt thee van Nederlandse bodem. Duurzaam geteeld, ambachtelijk verwerkt en vol smaak. Vanuit hun theegaard in Zundert maken Wouter en Marleen blends die volledig lokaal geproduceerd zijn, zonder pesticiden of kunstmatige toevoegingen.
MamasChai is opgericht door Leonie Ruhe en brengt chai zoals het bedoeld is: met echte thee, specerijen en liefde. Van ready-to-drink tot chai-concentraten voor horeca. Plantaardig, natuurlijk en lokaal geproduceerd. De missie? Poeder eruit, smaak erin. Lees hier het verhaal van Leonie en haar missie in de horeca.
Matély is een functionele, biologische cold brew yerba maté uit Amsterdam. Opgericht door Anas Aljamie en zijn team, brengt Matély de Zuid-Amerikaanse traditie van maté naar Europa. Als fris en clean alternatief voor koffie of frisdrank. Geen hype, maar energie met karakter.
BiKL Pickles maakt verse, natuurlijke en gefermenteerde groenten voor horeca. Met klanten als STACH, Shell en Bagels & Beans zet BiKL groente weer op de kaart. Tjebbe van Meeteren deelt zijn missie, lessen en lef en laat zien dat je geen chef hoeft te zijn om impact te maken.
De horeca in Nederland bevindt zich momenteel in een bijzonder uitdagende periode van marge DRUK, veroorzaakt door een combinatie van oplopende kosten voor personeel en inkoop, en beperkte ruimte voor prijsverhogingen. Hier zijn 5 tips voor leveranciers en fabrikanten in het helpen verlichten van deze druk in horeca.
Foodservice en mobiliteit kruisen elkaar dagelijks op de meest bijzondere plekken van Nederland: de tankshop. Maar wat blijft er over van de pompshop als in 2030 de verkoop van tabak — nu nog goed voor zo’n 40% van de shopomzet — verdwijnt? En hoe speel je als fabrikant of foodservice professional in op een doelgroep die onderweg vooral snelheid en gemak wil?
Zeeuwsche Zoute herintroduceert een eeuwenoud Zeeuws ambacht: zout winnen uit de Oosterschelde. Met smaakvarianten als wakame, zwarte knoflook en gerookt zout zet Christian Clerx zijn streekproduct op de kaart. Duurzaam, transparant en culinair onderscheidend.
Tijdens onze fysieke evenementen krijg je cookies bij de koffie, maar ook online maken we gebruik van digitale cookies. We zijn verplicht om je hier netjes over te informeren, dus bij deze ter informatie.