’t Zusje: Bourgondisch shared dining-concept met sterke gastbeleving en formulegroei
Restaurantformule ’t Zusje groeide in korte tijd uit tot een van de meest herkenbare spelers in het klassieke horecalandschap. De keten richt zich op bourgondisch genieten met kleine, versbereide gerechtjes in een warme en huiselijke sfeer. Voor een vaste prijs kunnen gasten kiezen uit verschillende rondes tapasgerechten, of kiezen voor arrangementen wanneer de tijd beperkter is. Het concept werd in 1998 bedacht door Peter Smits, en is inmiddels uitgegroeid tot een landelijk netwerk van 36 vestigingen. De franchiseformule viel in 2024 op door de overname door de Duitse horecagroep Gustoso Gruppe, waarmee ook de ambitie richting België en Duitsland werd uitgesproken.
DIT IS PREMIUM CONTENT
Log in om verder te lezen. Heb je nog geen HOMiES account? Maak dan nu je gratis HOMiES account aan en krijg direct toegang tot onze premium content.
Tijdens onze fysieke evenementen krijg je cookies bij de koffie, maar ook online maken we gebruik van digitale cookies. We zijn verplicht om je hier netjes over te informeren, dus bij deze ter informatie.