HOMiES | Nationale Inspiratiedagen Hero | Foodservice HOMiES 2025 HOMiES | Nationale Inspiratiedagen Hero | Foodservice HOMiES 2025

Evenementen

Van grote congressen met inspirerende gastsprekers en netwerkmogelijkheden tot praktische trainingen in sales, marketing en category management.
Alle Inspiratiedagen Masterclasses Q&A Sessies
HOMiES Q&A Sessie Hilde Oerlemans De Haan Olie HOMiES Q&A Sessie Hilde Oerlemans De Haan Olie
Q&A Sessies
30 november 2025
Q&A Sessie met Hilde Oerlemans van De Haan Olie
Q&A Sessie met Hilde Oerlemans, Category Manager bij De Haan Olie. Als familiebedrijf met ruim 65 jaar ervaring exploiteert De Haan inmiddels 188 tankstations door heel Nederland, waaronder bekende namen als Esso, BP en Shell, en natuurlijk het eigen merk De Haan. Met ruim 120 tankstations die voorzien zijn van een shop, heeft De Haan zich ontwikkeld tot een zeer toonaangevende speler in Foodservice.
Lees meer
HOMiES Q&A Sessie Olaf Gockel Lekkerland Nederland HOMiES Q&A Sessie Olaf Gockel Lekkerland Nederland
Q&A Sessies
1 december 2025
Q&A Sessie met Olaf Gockel van Lekkerland Nederland
Lekkerland is niet zomaar een groothandel; het is dé specialist voor on-the-go consumptie en een belangrijke speler in convenience retail. Onder leiding van Olaf Gockel helpt Lekkerland ondernemers bij het verrassen en verleiden van consumenten met innovatieve concepten, slimme retailoplossingen en een breed relevant assortiment. Maar hoe kijkt Lekkerland naar de toekomst van convenience? Wat zijn de trends die de sector gaan veranderen? En hoe kunnen wij als HOMiES samen bijdragen aan die groei?
Lees meer
HOMiES Masterclass Klantgerichtheid HOMiES Masterclass Klantgerichtheid
Masterclasses
9 december 2025
Masterclass Klantgerichtheid
Hoe zorg je ervoor dat jouw organisatie écht klantgericht werkt? Hoe creëer je waardevolle klantbelevingen die niet alleen zorgen voor tevreden klanten, maar ook voor duurzame groei? Samen met Matty Geertsen, medeoprichter van Customore Consulting, duiken we tijdens deze HOMiES MiNi Masterclass in de kunst van klantgerichtheid en het behalen van een hoge NPS-score.
Lees meer