Q&A Sessie met Hilde Oerlemans, Category Manager bij De Haan Olie. Als familiebedrijf met ruim 65 jaar ervaring exploiteert De Haan inmiddels 188 tankstations door heel Nederland, waaronder bekende namen als Esso, BP en Shell, en natuurlijk het eigen merk De Haan. Met ruim 120 tankstations die voorzien zijn van een shop, heeft De Haan zich ontwikkeld tot een zeer toonaangevende speler in Foodservice.
Lekkerland is niet zomaar een groothandel; het is dé specialist voor on-the-go consumptie en een belangrijke speler in convenience retail. Onder leiding van Olaf Gockel helpt Lekkerland ondernemers bij het verrassen en verleiden van consumenten met innovatieve concepten, slimme retailoplossingen en een breed relevant assortiment. Maar hoe kijkt Lekkerland naar de toekomst van convenience? Wat zijn de trends die de sector gaan veranderen? En hoe kunnen wij als HOMiES samen bijdragen aan die groei?
Hoe zorg je ervoor dat jouw organisatie écht klantgericht werkt? Hoe creëer je waardevolle klantbelevingen die niet alleen zorgen voor tevreden klanten, maar ook voor duurzame groei? Samen met Matty Geertsen, medeoprichter van Customore Consulting, duiken we tijdens deze HOMiES MiNi Masterclass in de kunst van klantgerichtheid en het behalen van een hoge NPS-score.
Tijdens onze fysieke evenementen krijg je cookies bij de koffie, maar ook online maken we gebruik van digitale cookies. We zijn verplicht om je hier netjes over te informeren, dus bij deze ter informatie.