Foodretail is continu in beweging. Supermarkten, gemakswinkels en speciaalzaken zoeken naar de perfecte balans tussen vers, gemak en beleving. Welke formules weten zich écht te onderscheiden? In de HOMiES Formulesheets lees je hoe de slimste foodretailers inspelen op veranderend consumentengedrag, innovatie en assortimentsstrategieën. Dit zijn de grootste bedrijven in Foodretail.
Patisserie College is een uniek samenwerkingsverband van meer dan honderd zelfstandige banketbakkers, verspreid over Nederland. Deze ‘verwenners bij uitstek’ leveren…
Dirck3 is een familiebedrijf en de slijterijketen die onderdeel uitmaakt van Detailresult Groep, het moederbedrijf van Dirk-supermarkten. De slijterijen zijn…
Nespresso is een wereldwijd koffiemerk dat sinds 1986 bekendstaat om zijn innovatieve portioneringssysteem, eigen koffiemachines en directe klantbenadering. Vanuit Zwitserland…
Kippie is een franchiseformule met meer dan 70 vestigingen verspreid over Nederland, gespecialiseerd in grillproducten, kant-en-klaarmaaltijden en snacks. De herkenbare…
Jumbo Foodmarkt is het meest uitgebreide winkelconcept van Jumbo Supermarkten. Het combineert de vertrouwde supermarkt met elementen van foodservice en…
Tijdens onze fysieke evenementen krijg je cookies bij de koffie, maar ook online maken we gebruik van digitale cookies. We zijn verplicht om je hier netjes over te informeren, dus bij deze ter informatie.