HOMiES Q&A sessie met Cor de Graaff van 30ML Coffee Roasters HOMiES Q&A Sessie met Cor de Graaff van 30ML Coffee Roasters

Q&A Sessie met Cor de Graaff van 30ML Coffee Roasters

Cor de Graaff van 30ML Coffee Roasters Cor de Graaff van 30ML Coffee Roasters
Een open gesprek over 30ML Coffee Roasters

30ML is een compleet koffieconcept. Ooit een kleine espressobar, nu een succesvolle franchiseketen met 19 vestigingen en een eigen koffiebranderij. Wat de medewerkers bindt, is de grote liefde voor goede koffie en goed eten. Het vakmanschap. De gastvrijheid. Maar ook de gedrevenheid steeds beter te worden: altijd vooruitdenken, om de gasten keer op keer een geweldige coffee & food belevenis te bezorgen.

Tijdens deze HOMiES Q&A Sessie gaan we met een groep van maximaal 15 HOMiES in gesprek met Cor de Graaff, Directeur en mede-eigenaar van 30ML. We duiken in zijn verhaal en huidige ambities en uitdagingen bij 30ML Coffee Roasters in het kantoor boven de koffiebranderij.

Aanmelden Q&A Sessie
30ML Koffiebranderij 30ML Koffiebranderij
Praktische informatie Waar en wanneer is deze Q&A Sessie?
Deze HOMiES Q&A Sessie vind plaats op:

  • Datum: Donderdag 4 juni 2026
  • Tijdstip: Van 09:30 – 13:00 uur
  • Locatie: Op het kantoor van 30ML Coffee Roasters. Het adres is: Melkrijder 15D Nijkerk

Aanmelden Q&A Sessie
HOMiES bedrijfsprofiel 30ML HOMiES bedrijfsprofiel 30ML
Learnings Wat ga je leren?
Wat je kunt verwachten:

  • Een open gesprek met Cor de Graaff over zijn visie op franchise, groei en verbinding.
  • Inzicht in hoe 30ML ruimte geeft aan lokaal ondernemerschap binnen een krachtig formulekader.
  • Verdieping in het spanningsveld tussen merkstandaardisatie en ondernemersvrijheid.
  • Inspiratie over hoe je als formule kunt innoveren door samen te werken met partners en leveranciers.

Aanmelden Q&A Sessie
HOMiES Bedrijfsprofiel 30ML HOMiES Bedrijfsprofiel 30ML
Meer over deze Formule 30ML Coffee Roasters: van Utrechtse branderij tot groeiende franchiseformule

30ML Coffee Roasters begon in Utrecht, waar de eigen branderij nog altijd het kloppend hart van het merk vormt. Hier worden dagelijks groene koffiebonen vers gebrand tot verfijnde blends en single estate koffies. Sinds de start heeft 30ML zich ontwikkeld tot een groeiende franchiseformule die draait om kwaliteit, vernieuwing en beleving.

Het bijzondere aan 30ML is de combinatie van ambacht en ondernemerschap. Elke franchisepartner krijgt de ruimte om het merk op eigen wijze tot leven te brengen, terwijl de kernwaarden – smaak, kwaliteit en gastvrijheid – altijd centraal blijven staan. Zo voelt iedere vestiging vertrouwd en herkenbaar, maar behoudt toch een eigen karakter.

30ML laat zien dat een sterk merk flexibel kan zijn, zolang de basiswaarden overeind blijven. Door vakmanschap te combineren met vrijheid voor lokale invulling, ontstaat een formule die persoonlijk, duurzaam en toekomstgericht is.

Aanmelden Q&A Sessie
Mehmet en Hemko vierkant Mehmet en Hemko vierkant
Wat kost deze Q&A Sessie? Kom gratis de sfeer proeven bij HOMiES.
Ben je enthousiast geworden over wat we doen met HOMiES? Dan hebben we goed nieuws voor je, want als onderdeel van onze way-of-working krijgt ieder bedrijf minimaal 1x de kans om éénmalig gratis deel te nemen aan één van onze HOMiES activiteiten. Of het nu dus gaat om deelname aan deze Q&A Sessie met Cor de Graaff of één van onze andere activiteiten. Jij kiest! Claim nu dus snel jouw Q&A Sessie t.w.v. € 460,- en meld je éénmalig gratis aan voor deze HOMiES Q&A Sessie van 4 juni.
Aanmelden Q&A Sessie

Aanmelden Q&A Sessie

Wil je deelnemen aan deze Q&A Sessie? Vul dan hieronder je gegevens in en doe mee!

Deel deze pagina: 
Email
LinkedIn
Whatsapp