HOMiES Insights Koffiezaken HOMiES Insights Koffiezaken

Koffiezaken

Koffie is niet zomaar koffie. Gasten verwachten topkwaliteit, beleving en een merk met karakter. Welke koffiezaken snappen dat en bouwen aan loyale communities? In de HOMiES Formulesheets lees je hoe de sterkste koffieconcepten zich onderscheiden met branding, duurzaamheid en innovatie. Van specialty coffee tot grab & go: dit zijn de merken die koffiecultuur naar een hoger niveau tillen.
Alle Koffiezaken
HOMiES-Bedrijfsprofiel-Coffeecompany HOMiES-Bedrijfsprofiel-Coffeecompany
Koffiezaken
Coffeecompany: koffiecultuur met een eigen signatuur
Coffeecompany werd in 1996 opgericht vanuit een liefde voor koffie en de stedelijke koffiecultuur die oprichters Dick en Rick ontdekten…
Lees meer
HOMiES-Bedrijfsprofiel-Dunkin-Donuts HOMiES-Bedrijfsprofiel-Dunkin-Donuts
Koffiezaken
Dunkin’: Amerikaanse koffie- en donutbeleving met wereldwijde bekendheid
Dunkin’ begon in 1950 als een kleine donut- en koffiezaak in Quincy, Massachusetts. Inmiddels is het merk uitgegroeid tot een…
Lees meer
HOMiES-Bedrijfsprofiel-Joe-The-Juice HOMiES-Bedrijfsprofiel-Joe-The-Juice
Koffiezaken
Joe & The Juice: Deense energie met koffie, sap en beleving
Joe & The Juice is een horecaconcept dat koffie, verse sappen en lichte gerechten combineert in een energieke, eigentijdse setting.…
Lees meer