HOMiES Insights Value for Money Supermarkten HOMiES Insights Value for Money Supermarkten

Value for Money

Goedkoop is al lang niet meer hetzelfde als simpel. Slimme foodformules bewijzen dat betaalbaarheid en kwaliteit hand in hand kunnen gaan. Maar welke merken slagen daar écht in? In de HOMiES Formulesheets lees je hoe value-for-money concepten hun marges bewaken, klanten binden en toch blijven vernieuwen. Dit zijn de formules die bewijzen dat ‘budget’ geen concessie hoeft te zijn.
HOMiES Bedrijfsprofiel Dirk Supermarkten HOMiES Bedrijfsprofiel Dirk Supermarkten
Value for Money
Dirk: prijsvechter met wortels in het kruideniersvak
Dirk is een supermarktketen die uitgaat van een helder principe: de beste producten voor de laagste prijs. Wat begon als…
Lees meer
HOMiES-Bedrijfsprofiel-Vomar-Voordeelmarkt HOMiES-Bedrijfsprofiel-Vomar-Voordeelmarkt
Value for Money
Vomar: kwaliteitsdiscounter met lage kosten en hoge betrokkenheid
Vomar Voordeelmarkt profileert zich als dé kwaliteitsdiscounter van Nederland. De formule combineert lage prijzen met hoge productkwaliteit en een no-nonsense…
Lees meer
HOMiES Bedrijfsprofiel Hoogvliet HOMiES Bedrijfsprofiel Hoogvliet
Value for Money
Hoogvliet: supermarkt met lef, versbeleving en een Westlandse mentaliteit
Hoogvliet is een supermarktformule met een eigen signatuur. Vanuit het hoofdkantoor in Bleiswijk bedient de organisatie klanten in vijf provincies,…
Lees meer
HOMiES-Bedrijfsprofiel-DekaMarkt HOMiES-Bedrijfsprofiel-DekaMarkt
Value for Money
DekaMarkt: supermarkt met roots in vers, familie en service
DekaMarkt is een supermarktformule met een rijke historie, een sterke focus op vers en een diepe verbondenheid met het klantencontact.…
Lees meer
HOMiES-Bedrijfsprofiel-Nettorama HOMiES-Bedrijfsprofiel-Nettorama
Value for Money
Nettorama: merkendiscounter met vaste lage prijzen en versgarantie
Nettorama is een supermarktformule die bekendstaat als de meest complete lage-prijzensupermarkt van Nederland. Al sinds de oprichting in 1968 draait…
Lees meer
HOMiES-Bedrijfsprofiel-Boni-Supermarkt HOMiES-Bedrijfsprofiel-Boni-Supermarkt
Value for Money
Boni: familiemerk met focus op voordeel, eenvoud en kwaliteit
Boni is een supermarktformule die zijn oorsprong vindt in het familiebedrijf van meneer Klaassen. Sinds de oprichting in 1972 staat…
Lees meer