HOMiES-Bedrijfsprofiel-Lidl HOMiES-Bedrijfsprofiel-Lidl

Lidl: De prijsbewuste uitdager met duurzame ambities en stille dominantie

Lidl is uitgegroeid tot een vaste waarde in het Nederlandse supermarktlandschap. Sinds de eerste vestiging in 1997 heeft de Duitse discounter zich weten te vestigen met een krachtig en herkenbaar profiel: producten van hoge kwaliteit voor de laagste prijs. Met ruim 440 winkels, 21.000 medewerkers en een groeiend aanbod in zowel food als non-food – online én offline – is Lidl inmiddels niet meer weg te denken. De formule blinkt uit in eenvoud, efficiëntie en eigen merken. Tegelijkertijd investeert Lidl fors in duurzaamheid, gezonde voeding en innovatieve winkelconcepten. Zo won het meerdere keren de titel “Beste in groente en fruit” en bouwde het de eerste CO2- en energieneutrale supermarkt van Nederland.

DIT IS PREMIUM CONTENT

Log in om verder te lezen. Heb je nog geen HOMiES account? Maak dan nu je gratis HOMiES account aan en krijg direct toegang tot onze premium content.

Gratis account aanmaken

Heb je al een account?
Log dan hier in

Tags: