Lidl: De prijsbewuste uitdager met duurzame ambities en stille dominantie
Lidl is uitgegroeid tot een vaste waarde in het Nederlandse supermarktlandschap. Sinds de eerste vestiging in 1997 heeft de Duitse discounter zich weten te vestigen met een krachtig en herkenbaar profiel: producten van hoge kwaliteit voor de laagste prijs. Met ruim 440 winkels, 21.000 medewerkers en een groeiend aanbod in zowel food als non-food – online én offline – is Lidl inmiddels niet meer weg te denken. De formule blinkt uit in eenvoud, efficiëntie en eigen merken. Tegelijkertijd investeert Lidl fors in duurzaamheid, gezonde voeding en innovatieve winkelconcepten. Zo won het meerdere keren de titel “Beste in groente en fruit” en bouwde het de eerste CO2- en energieneutrale supermarkt van Nederland.
DIT IS PREMIUM CONTENT
Log in om verder te lezen. Heb je nog geen HOMiES account? Maak dan nu je gratis HOMiES account aan en krijg direct toegang tot onze premium content.
Tijdens onze fysieke evenementen krijg je cookies bij de koffie, maar ook online maken we gebruik van digitale cookies. We zijn verplicht om je hier netjes over te informeren, dus bij deze ter informatie.