HOMiES Insights Value for Money Supermarkten HOMiES Insights Value for Money Supermarkten

Value for Money

Ontdek hoe value-for-money concepten hun marges bewaken, klanten binden en toch blijven vernieuwen.

Omzetcijfers

Omzet Supermarkten 2024
38.691 mln
Aandeel Value for Money Supers (FOOD500)
12,8%

HOMiES Insights

Duik dieper in alle cijfers, feiten en tips over alle formules in Value for Money.

HOMiES Bedrijfsprofiel Dirk Supermarkten HOMiES Bedrijfsprofiel Dirk Supermarkten
Value for Money
Dirk Supermarkten: Stille winnaar in supermarktstrijd met uitgesproken DNA
Dirk Supermarkten – oorspronkelijk begonnen als melkhandel in Amsterdam – heeft zich ontwikkeld tot een krachtige supermarktformule met meer dan…
Lees meer
HOMiES-Bedrijfsprofiel-Vomar-Voordeelmarkt HOMiES-Bedrijfsprofiel-Vomar-Voordeelmarkt
Value for Money
Vomar Voordeelmarkt: De prijsbewuste groeier met familiaire slagkracht
Vomar Voordeelmarkt presenteert zich als dé kwaliteitsdiscounter van Nederland. De formule combineert scherpe prijzen met eigen productie, zoals een eigen…
Lees meer
HOMiES Bedrijfsprofiel Hoogvliet HOMiES Bedrijfsprofiel Hoogvliet
Value for Money
Hoogvliet: Van loods met kratten tot supermarktformule met eigen bakkerij
Hoogvliet is een supermarktformule met 77 winkels in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht, Noord-Brabant en Gelderland. Vanuit het hoofdkantoor en distributiecentrum in…
Lees meer
HOMiES-Bedrijfsprofiel-DekaMarkt HOMiES-Bedrijfsprofiel-DekaMarkt
Value for Money
DekaMarkt: Het familiebedrijf dat traditie en vernieuwing met elkaar verbindt
DekaMarkt is een supermarktformule met diepe wortels in de Nederlandse retail. Het familiebedrijf begon in 1941 als kruidenierszaak van Dirk…
Lees meer
HOMiES-Bedrijfsprofiel-Nettorama HOMiES-Bedrijfsprofiel-Nettorama
Value for Money
Nettorama: A-merkendiscounter met groeistrategie via fusie en prijskracht
Nettorama is een supermarktformule die zich al sinds 1968 profileert als prijsvechter met A-merken. Met een nuchtere bedrijfsvoering, directe prijscommunicatie…
Lees meer
HOMiES-Bedrijfsprofiel-Boni-Supermarkt HOMiES-Bedrijfsprofiel-Boni-Supermarkt
Value for Money
Boni Supermarkt: Van familieformule naar fusie binnen Nettorama Groep
Boni Supermarkt werd in 1972 opgericht door meneer Klaassen en ontwikkelde zich tot een familiebedrijf met een duidelijke prijspositionering. Met…
Lees meer
HOMiES Referentie Cas & Kas HOMiES Referentie Cas & Kas
Meer insights? Word lid en ontvang All-Inclusive Kennis, Inspiratie, Insights én Netwerken voor een vaste prijs per jaar
Bij HOMiES geloven we dat samenwerking en kennisdeling de sleutel zijn tot succes. Met een lidmaatschap krijg je het hele jaar toegang tot ons Foodservice Netwerk, onze evenementen en praktische inzichten die je direct kunt toepassen in je eigen werk.
HOMiES Lidmaatschap

Blijf op de hoogte

Schrijf je in voor onze HOMiES nieuwsbrief en ontvang elke maand als eerste onze nieuwste blogs en whitepapers in je inbox.