We nodigen je uit voor een leuke Q&A Sessie met Hilde Oerlemans, Category Manager bij De Haan Olie. Als familiebedrijf met ruim 65 jaar ervaring exploiteert De Haan inmiddels 188 tankstations door heel Nederland, waaronder bekende namen als Esso, BP en Shell, en natuurlijk het eigen merk De Haan. Met ruim 120 tankstations die voorzien zijn van een shop, heeft De Haan zich ontwikkeld tot een zeer toonaangevende speler in Foodservice.
Tijdens deze sessie deelt Hilde haar inzichten over de kracht van De Haan als familiebedrijf, waar persoonlijke betrokkenheid en korte lijnen centraal staan. Met innovatieve shopconcepten als Tony’s Street Food en Tony’s Coffee & More, streeft De Haan ernaar om kwaliteit en gastvrijheid te bieden op al hun locaties, dus dit biedt voldoende gespreksstof.
Een leuke HOMiES discussie waarin Hilde haar visie deelt op strategisch inkoopbeleid, de unieke uitdagingen van retail in tankstations en hoe De Haan zich blijft onderscheiden door klantgerichtheid, duurzame keuzes en innovaties. Dit is jouw kans om te leren hoe zij als Category Manager de toekomst van tankstations en retail binnen De Haan ziet, en om al je vragen te stellen over gastvrijheid, duurzaamheid en operational excellence.
Aanmelden Q&A Sessie
Wil je deelnemen aan deze Q&A Sessie? Vul dan nu hieronder je gegevens in en doe mee! Ben je nog geen lid van HOMiES? Noteer dan in de opmerkingen dat je deze sessie een keertje wilt bijwonen om vrijblijvend kennis te maken met onze club en wees welkom.